چگونه می توان طب چینی درمان بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان طب چینی درمان بیماری مزمن کلیه

چگونه می توان طب چینی درمان بیماری مزمن کلیه؟ شما نیاز به تمیز کردن سموم در بدن بیمار برای اولین بار به یک محیط خوب برای تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده، پس از آن شما باید اقداماتی را برای حفاظت از سلول های کلیه باقی مانده از تخریب بیشتر طول بکشد.
1. سم زدایی. ما اتخاذ درمان مانند حمام دارو. در این روش درمانی در ارز مواد از طریق پوست کار می کند. سموم (کراتینین) دریافت مرخص و مواد پزشکی را از طریق پوست به داخل مویرگ های خونی دریافت کنید. به طور کلی، کراتینین می تواند حدود 30 درصد با حمام دارو را کاهش دهد. سایر درمان ها شامل انما، که آن هم یک درمان سم زدایی، با استفاده از روده بزرگ به عنوان تبادل مکان از مواد تشکیل دهنده دارو.
2. خون promotion.Acupuncture گردش خون و moxibustion این نسخهها کار در تنظیم گردش خون بدن، به دلیل کاهش میزان فیلتراسیون کلیوی با نرسیدن خون کافی به کلیه ها مربوط است. به طور کلی، کلیه اسرار رنین به منظور افزایش فشار بدن، به منظور فشار خون به کلیه ها.
3. دهان و دندان طب گیاهی گرفته این است که محدود به پوست 30ml به صورت 60ml پستها در طول روز، با هدف تنظیم اشتها و جایگزینی مواد مغذی است.
4. درمان اولیه اسمز یکی از اساسی است که خارج در پایین کمر shenshu نقاط کاربردی است. این یک درمان برای تعمیر آسیب کلیوی، و تحقیرآمیز از این ماتریکس خارج سلولی کار برکنار شده کار می کند.
5. در طول یک تنظیم کامل، فاکتورهای التهابی در خون تمیز کردن، سطح سم کلی کاهش یافته است. پروتئین در ادرار می توان کاهش داد. و صدمه به کلیه ها می توان تعمیر.
سپس ما با استفاده از طب گیاهی چینی همراه با دستگاه مخصوص به اجازه طب رفتن به کلیه ها برای کمک به ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه، و این نوع درمان به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است.
در چنین راهی، طب چینی با هم همکاری برای جلوگیری از، حتی معکوس پیشرفت بیماری مزمن کلیه است. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: